Utrykningspolitiet hadde torsdag kveld kontroll på E18 ved Ørje.
Det resulterte i tre bøter for hastighetsovertredelse, og én anmeldelse av en vogntogsjåfør som kjørte med utgått førerkort.
ANNONSE
- SOOT gjør comeback i Slusebyen
- VM-feber i Indre Østfold
- Generalprøven satt som et skudd
- – Dere gjør SOOTspelet til en tradisjon!
- Hele Haldenkanalens gjeddefisker
