VM-feber i Indre Østfold

Glenn Thomas Nilsen
Glenn Thomas Nilsen - Journalist
1 minutter lesetid

Fredag kveld er er det mange som har tatt turen ut i Askim, Ørje og Mysen for å se fotball-VM på storskjerm.

Norge spiller sin tredje kamp og møter denne gangen Frankrike.

ANNONSE

Utenfor Slakteren i Mysen ser det slik ut fredag kveld. Foto: Karin Nordlie
God stemning i Askim før kampen. (PHOTO ABH)
På torget i Mysen er det også god stemning før kampen. Foto: Karin Nordlie
Askim fredag kveld. (PHOTO ABH)

ANNONSE

Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.