Slik så det ut i Ørje fredag kveld. Foto: Frank Tangen
Del
Fredag kveld er er det mange som har tatt turen ut i Askim, Ørje og Mysen for å se fotball-VM på storskjerm.
Norge spiller sin tredje kamp og møter denne gangen Frankrike.
ANNONSE
Utenfor Slakteren i Mysen ser det slik ut fredag kveld. Foto: Karin NordlieGod stemning i Askim før kampen. (PHOTO ABH)På torget i Mysen er det også god stemning før kampen. Foto: Karin Nordlie