Natt til onsdag var politiet på plass med flere enheter ved Shell på Momarken.
– Den ansatte på bensinstasjonen varslet politiet. Da de kom til stedet fant de luftvåpen i baksetet på bilen og de oppdaget at bilen hadde falske skilt, melder NRK Oslo og Viken (ekstern lenke)
Da Indre24 var på stedet i 02-tiden søkte politiet med hund, samt at de også kjørte rundt og lette etter personene.
Den ene ruta på inngangsdøren ble også knust i løpet av natten, og det endte med at kundene måtte handle via natteluken på siden av bygget.
De to pågrepne er tenåringer.

ANNONSE
