Utrykningspolitiet hadde torsdag kveld kontroll på E18 ved Ørje.
Det resulterte i tre bøter for hastighetsovertredelse, og én anmeldelse av en vogntogsjåfør som kjørte med utgått førerkort.
- Liv og røre hos Kaffe-Lars
- Den 14. sesongen av «Lørdag i slusene» er i gang
- Brannvesenet inviterer til rekrutteringsdag
- Ørjes Wall of Fame
- Bikini, dampbåthaik og barndomsminner!
