Lørdag kjørte bandet JAMT rundt i en lastebil på noen steder i Indre Østfold for å spille musikk. Stedene som ble besøkt var Grååsen og Tebo i Spydeberg, Skjønhaug og torget i Mysen.
Bandet, som i hovedsak spiller norske rockelåter, hadde lyst til å glede sambygdinger i en spesiell tid.
– Tusen takk til alle som hører på, alle som kommer med hyggelige tilbakemeldinger. Vi får ikke lov å invitere dere på fest i 2020, så da må vi bringe musikken til dere. Vi får ikke lov å arrangere, så alt må være uanmeldt. Kanskje dukker vi opp flere steder..?, skriver de på sin Facebook-side.
JAMT består av fire karer bosatt i henholdsvis Trøgstad, Hærland, Mysen og Spydeberg. De fire er John Ivar Nelson, Morten Hauer, Torgeir Flydal og Anders Halvorsrød.

FOTO: Adrian Sellstrøm 
FOTO: Adrian Sellstrøm

LES OGSÅ:
- Unge kunstnere åpnet egen utstilling
- Magnus rocket hjembygda: – Stort for meg
- Se bildene fra bygdedagen i Skiptvet
- Gratis kulturfestival i Mysen
- Den 14 år gamle Linn ville aldri trodd dette


