Røykutvikling i Spydeberg

Indre24
0 minutter lesetid

Torsdag ettermiddag har nødetatene rykket ut etter melding om røykutvikling i et ventilasjonsrom.

Stedet skal være en kornmølle og bygget er evakuert.

– Brannvesenet og politiet på stedet. Det er ikke spredningsfare til kornet. Røyken er lokalisert til et kaldt-rom. Røykdykkere er inne, skriver politiet klokken 15.30.

Ifølge politiet skal ingen personer ha fått i seg røyk. Ingen personer skal heller være skadet.

ANNONSE

ANNONSE

Stikkord
Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.