Torsdag ettermiddag har nødetatene rykket ut etter melding om røykutvikling i et ventilasjonsrom.
Stedet skal være en kornmølle og bygget er evakuert.
– Brannvesenet og politiet på stedet. Det er ikke spredningsfare til kornet. Røyken er lokalisert til et kaldt-rom. Røykdykkere er inne, skriver politiet klokken 15.30.
Ifølge politiet skal ingen personer ha fått i seg røyk. Ingen personer skal heller være skadet.