Ulykke på E18: En person til sykehus

Indre24
1 minutter lesetid

Torsdag morgen rykket nødetatene ut til en trafikkulykke på E18 i Askim.

– Én bil har kjørt av veien og ligger på siden, meldte politiet klokken 08.50.

Like før klokken 09.00 var nødetatene på stedet.
– Det meldes om utfordrende kjøreforhold pga. glatt veibane. Begge felt i østgående retning er sperret per nå.

ANNONSE

Noen minutter senere kunne politiet opplyse at trafikken kunne passere, da ett felt ble åpnet. Få minutter etter ble begge felt sperret i østgående retning i forbindelse med berging.

Veien ble igjen åpnet klokken 09.46. Fører er sendt til sykehus for en sjekk, men fremstår uskadd.

ANNONSE

Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.