Juletrefest med sang og god stemning samlet beboerne

Indre24
1 minutter lesetid

For tredje året på rad fyltes storstua på Løkentunet med varm og god julestemning da juletrefesten gikk av stabelen onsdag 17. desember.

(Kilde: Indre Østfold kommune)

I samarbeid med Løkentunets venner, og i regi av Askim frivilligsentral, ble det arrangert en hyggelig førjulsfeiring for beboere ved Løkentunet og nærliggende omsorgsboliger. Over 100 beboere var påmeldt til arrangementet, som bar preg av både tradisjon og fellesskap.

Les hele saken og se flere bilder her (ekstern lenke)

ANNONSE

ANNONSE

Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.