I juni inviterte Marker Bygdeliste til sankthansfeiring på Tangen i Ørje for andre året på rad.
– Overskuddet av inntektene går tilbake til lokalsamfunnet, det vil si frivilligheten, kunne Kenneth Sirevåg opplyse i sommer.
Nå er regnskapet klart og overskuddet ble på 16411,49 kroner. Marker Bygdeliste har valgt å runde opp til 16.500 kroner. Disse pengene skal gis til lag/foreninger/ frivilligheten i Marker kommune.
(Saken fortsetter under)

– Styret i Marker bygdeliste har bestemt at summen skal deles på tre. De som blir valgt ut, vil da få 5500kr hver. Vi ønsker innspill fra dere innbyggere på hvem som skal få penger og ønsker derfor å be inn til åpent møte på rådhuset onsdag 10. september klokken 18.30. Politikergruppen vår vil også være der for å svare på spørsmål dere måtte ha. Det blir enkel servering. Håper vi sees, skriver Marker Bygdeliste på Facebook.



