REMA 1000s kunder har gjort en forskjell for Frelsesarmeen

Pressemelding
2 minutter lesetid

Det er med stor takknemlighet at vi i REMA 1000 ser tilbake på årets julekampanje i samarbeid med Frelsesarmeen.

(Pressemelding fra Rema 1000 i 2025)

Takket være en enorm giverglede fra våre kunder og støttespillere, har vi sammen klart å samle inn nesten syv millioner kroner til de som trenger det mest.

Gjennom kampanjen inviterte vi alle – kunder, ansatte og lokalsamfunn – til å gi en ekstra julegave til dem som står i en vanskelig hverdag. Resultatet har vært overveldende. Allerede i løpet av den første uken ble det donert over én million kroner.

– Vi er dypt rørt og takknemlige over den fantastiske givergleden blant kundene våre. Sammen har vi vist at små bidrag kan gjøre en stor forskjell. Frelsesarmeen er en uvurderlig støttespiller for mange, og det er inspirerende å se hvor mange som ønsker å støtte deres viktige arbeid, sier Christian Hoel, administrerende direktør i REMA 1000.

Et løft for julehøytiden

Den opprinnelige planen var at REMA 1000 skulle doble bidragene med inntil én million kroner, men takket være det enorme engasjementet, valgte vi å øke vårt bidrag med ytterligere én million kroner. Til sammen ble det dermed samlet inn nesten syv millioner kroner til Frelsesarmeen.

– Vi er utrolig takknemlige for dette samarbeidet med REMA 1000. Behovet for hjelp er større enn noen gang, og disse midlene gir oss mulighet til å hjelpe flere med en verdig julehøytid, sier kommandør Knud David Welander, territorialleder for Frelsesarmeen i Norge, Island og Færøyene.

En spesiell takk til våre kunder

Denne kampanjen hadde ikke vært mulig uten hjertevarmen, støtten og engasjementet som har vært blant våre kunder over det ganske land, avslutter Hoel.

ANNONSE

Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.