Se bilder fra oktoberfesten på Momarken

Glenn Thomas Nilsen
Glenn Thomas Nilsen - Journalist
0 minutter lesetid

Lørdag kveld var det Oktoberfest på Momarken Arena. Her var det skikkelig fest med «Oktoberantrekk», allsang og stor stemning. 

Stantins Hornorkester sammen med Glenn og Dave i «ÅÅÅDenja Duo’n» sørget for god stemning. Orkesteret besto av sju menn og ei dame.

ANNONSE

ANNONSE

Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.