Askimrussen inviterer endelig til revy

Glenn Thomas Nilsen
Glenn Thomas Nilsen - Journalist
1 minutter lesetid

Etter lang tid uten russerevy er det igjen klart for dette i Indre Østfold. Først ut er russen i Askim som har premiere onsdag 16. februar klokken 18.00.

– På scenen viser russen sitt sanne potensiale, nærmere sannheten enn avisoppslagene om fester og naboklager. Det blir en berg- og dalbane av nostalgi, latter, tårer, musikk og dårlige vitser. Vi garanterer deg et smil om munnen når kvelden er omme, står det å lese på Askim kulturhus sin nettside.

«Vi har en plan!» er russens variant av klassikeren Olsenbanden jr.

– En eksklusiv forestilling med bare 200 billetter, så her gjelder det å gripe sjansen fort (det vet vi Egon ville gjort)! Dette blir helmaks, vi gleder oss til å se deg der!

Forestillinger: Onsdag 16. februar kl. 18:00 | Torsdag 17. februar kl. 18:00 | Fredag 18. februar kl. 18:00 | Lørdag 19. februar kl. 14:00 | Lørdag 19. februar kl. 18:00

Etter det Indre24 erfarer har Mysenrussen premiere på sin revy første uka i mars. Vi lager egen sak på dette når ting er mer klart!

ANNONSE



ANNONSE

Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.