Ordfører i Skiptvet, Anne Grethe Larsen. (Arkivfoto)

Inviterer innbyggerne til å være med å stemme frem vinneren av konkurransen

Før jul lanserte Skiptvet kommune en foto- og videokonkurranse som en del av omdømmekampanjen de satte i gang.

Nå skal vinneren plukkes ut blant mer enn 100 bidrag. Bildene ble sendt inn via Instagram og Facebook. Bildene og filmene tagget med #snakkoppskjetve forteller at folk setter pris på en landlig tilværelse med kort vei til naturen og dyrelivet. Naturlig nok får Glomma oppmerksomhet, både som naturressurs og rekreasjonsområde. I ulike innlegg blir også Frivillighetens betydning synliggjort.

– For første gang har Skiptvet kommune tatt et omdømmeinitiativ overfor innbyggerne. Denne oppstarten viser at folk bryr seg om bygda, og hvor vi bor i forhold til omgivelsene. Jeg har tror på fortsettelsen og at samhandling mellom kommune og innbyggere bidrar til å løfte Skiptvet videre som attraktivt bosted. Dessuten håper jeg #snakkoppskjetve blir en gjenganger i sosiale medier fremover, sier ordfører Anne-Grethe Larsen til Skiptvet kommune sin nettside (ekstern lenke)

ANNONSE

Bli med å kåre vinneren

– Nettopp publikumsengasjementet som ordføreren viser til skal dyrkes videre. Derfor inviterer vi alle til å stemme frem sitt favorittbilde. Dette gjøres ved å klikke «like» på sin favoritt på dette Facebook-innlegget. En «like» kan gjerne begrunnes og man kan bare velge ett bilde. Bildene som er levert via Instagram legges ut på samme sted og blir derfor selvfølgelig også mulige å stemme på, sier webredaktør i Skiptvet kommune Monica Muldal til nettsiden.

ANNONSE

ANNONSE

Regjeringen letter på noen av koronatiltakene

Har ansatt Anders (31) som daglig leder i klubben