Politiet i Øst melder natt til tirsdag at de på kvelden målte en bilist i høy fart på E18 ved Knapstad.
Bak rattet satt det en 18-åring. Vedkommende ble målt til 153 km/t i 100-sonen. Førerkortet er tatt i beslag og forholdet er anmeldt. Målingen skjedde klokken 23.30.
- Se bilder fra Spydebergmesterskapet i fotball
- SOOT gjør comeback i Slusebyen
- VM-feber i Indre Østfold
- Solberg kjørte av i Hellas
- Generalprøven satt som et skudd
- Trø/Bå har etablert eget ungdomsråd