Fra mandag 3. mai til onsdag 5. mai skal vannrør på Knapstad spyles. Arbeidet vil foregå mellom klokken 08.00 til 14.00 alle tre dagene.
– I forbindelse med jobben kan det bli litt dårlig trykk og misfarging av vannet. La vannet renne i fem minutter for at det skal bli klart igjen. Vi oppfordrer deg til å bruke så lite vann som mulig i perioden når spylingen foregår, skriver Indre Østfold kommune på sin nettside.
LES OGSÅ:
- Se bilder fra Spydebergmesterskapet i fotball
- SOOT gjør comeback i Slusebyen
- VM-feber i Indre Østfold
- Solberg kjørte av i Hellas
- Generalprøven satt som et skudd
- Trø/Bå har etablert eget ungdomsråd
ANNONSE