Det er meldt om totalt sju nye smittetilfeller i Sarpsborg mandag, opplyser kommunen på sine nettsider.
Alle disse kan spores tilbake til samme miljø og knyttes til det pågående utbruddet.
Det er totalt 197 personer i Sarpsborg som har fått påvist smitte. Av disse er 144 personer smittet av nærkontakt som også har fått påvist smitte, 21 personer er smittet i utlandet, mens resten har ukjent smitteårsak, skriver kommunen på sine nettsider.
(©NTB)
