Kvinnen som var savnet fra Askim/ Mysen-området ble tirsdag kveld funnet i god behold.
– Vi bistår i søket med 21 hundeekvipasjer og operativ ledelse, skrev Redningshunder (NRH) på Twitter.
Oppdatert: Kvinnen ble funnet i god behold klokken 21.55.
– Politiet ønsker å takke Røde Kors, Norsk Folkehjelp, Norske redningshunder og Norsk Radio Relæ Liga som stilte med totalt 114 mannskaper (!) med biler, ATV og hunder i søk. Stor takk også til tips fra publikum som var avgjørende for funn av kvinnen. Tusen takk!, skriver politiet.
- VM-feber i Indre Østfold
- Politiet beslagla el-sparkesykkel
- Feirer 5-årsjubileum med lavterskel korpsglede
- Fikk melding om pågående slagsmål
- Trusselsituasjon i Askim – en person pågrepet
- VM-feber i Indre Østfold
- VM-feber i Mysens gater
- Ulykke i Mysen: En person til sykehus
- Gatefest i Mysen
- Sommerdager i Mysen