Overtar sykehusets lokaler

Glenn Thomas Nilsen
Glenn Thomas Nilsen - Journalist
0 minutter lesetid

Indre Østfold kommune har nå overtatt sykehuset Østfold HFs lokaler på Edwin Ruuds omsorgssenter.

Overtakelsen ble markert i sansehagen fredag 29. mai.

ANNONSE

Les mer på Indre Østfold kommune sin nettside (ekstern lenke)

ANNONSE

Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.