Klokken 03.54 natt til torsdag mottok politiet melding om en bil som kjørte vinglete i Mysen.
– Stanset av politiet. Fører blåste til over lovlig verdi av alkohol og innehar heller ikke førekort. Eier av bil var passasjer. Begge to anmeldes, opplyser politiet.
- VM-feber i Indre Østfold
- VM-feber i Mysens gater
- Ulykke i Mysen: En person til sykehus
- Gatefest i Mysen
- Sommerdager i Mysen
