Indre Østfold Brann og Redning hadde nok å henge fingrene i onsdag kveld.
Den første utrykningen var til Ravineveien i Spydeberg, hvor det ble meldt om brann i en garasje.
To utrykninger i Askim
Ved sju-tiden kom det inn melding om komfyrbrann i Jernbanegata i Askim. Klokken 19.13 ble det meldt om en automatisk brannalarm i Vangsveien.
(Kilde: Øst 110-sentral sin Twitter)
- Generalprøven satt som et skudd
- Trø/Bå har etablert eget ungdomsråd
- Så mange rådyr ble påkjørt i Indre Østfold i fjor
- – Dere gjør SOOTspelet til en tradisjon!
- LOs Sommerpatrulje – ungdom som gjør en forskjell
ANNONSE
