Rykket ut til markbrann

Adrian Sellstrøm
0 minutter lesetid

Indre Østfold Brann og Redning måtte rykke ut torsdag ettermiddag.

De hadde fått melding om en gress- eller markbrann på Tyrihjellåsen ved Solbergfoss utenfor Askim.

ANNONSE

SE OGSÅ: Takker brannmannskapene

ANNONSE

Stikkord
Del artikkelen

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.